مشاوره و تبلیغات دیجیتال

تبلیغات در فضای دیجیتال

سوال اصلی که تمامی کسب و کارها برای ورود به دنیای دیجیتال از خود می‌پرسند این است، چرا تبلیغات دیجیتال؟ در دنیای امروز فضای وب و شبکه‌های اجتماعی بخش جدایی ناپذیر از زندگی و بخش بزرگی از انسان‌های دنیای امروز است. ما روزانه در معرض حجم زیادی از تبلیغات دیجیتال قرار می‌گیرم. ورود به دنیای دیجیتال امری اجتناب ناپذیر برای هر کسب و کار است. هویت دیجیتال و رسانه‌ای هر برند در بستر وب و موبایل شکل خواهد گرفت و بخش اعظمی از تعامل کاربران به این فضای مجازی خلاصه خواهد شد. نادیده گرفتن این بخش از تبلیغات عملا می‌تواند صدمه‌ای جبران ناپذیر به هویت هر مجموعه‌ای بزند. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، با حضور در دنیای دیجیتال می‌توان به طیف بسیار وسیعی از کاربران با علایق و سلیقه‌های مختلف با هزینه کم و مهم‌ترین فاکتور، داده‌های قابل ازیابی دسترسی خواهید داشت. تبلیغات در دنیای دیجیتال، با داشتن برنامه تدوین شده، اجرا و مشاهده مستقیم و مستمر نتیجه‌ای فرای تصور هر تبلیغ سنتی با هزینه به مراتب پایین‌تر از این مدل تبلیغات خواهد داشت.

بسترهای تبلیغات دیجیتال

تبلیغات کلیکی

در این مدل از تبلیغات با استفاده از بنرهای استاندارد از نظر محتوا و ابعاد، به نمایش تبلیغات در وبسایت‌های مشخصی می‌پردازید. این تبلیغات می‌توانند با استفاده از هدفمندی‌های مختلف مثل نمایش بر اساس جنسیت، سن، شهر، نمایش در موبایل یا وب و… صرفا مخاطبین هدف هر مجموعه‌ای را هدف قرار دهد تا با صرف هزینه بسیار اندک بتوانید به مخاطبین اصلی و لازم برای مجموعه و کسب و کار خود دسترسی داشته باشید.

تبلیغات همسان

در این مدل از تبلیغات با استفاده از بنرهای استاندارد از نظر محتوا و ابعاد، به نمایش تبلیغات در وبسایت‌های مشخصی می‌پردازید. این تبلیغات می‌توانند با استفاده از هدفمندی‌های مختلف مثل نمایش بر اساس جنسیت، سن، شهر، نمایش در موبایل یا وب و… صرفا مخاطبین هدف هر مجموعه‌ای را هدف قرار دهد تا با صرف هزینه بسیار اندک بتوانید به مخاطبین اصلی و لازم برای مجموعه و کسب و کار خود دسترسی داشته باشید.

تبلیغات گوگلی

این مدل از تبلیغات با استفاده از حساب کاربری گوگل و با کمک الگوریتم‌های طراحی شده توسط این کمپانی و مبنی بر کلمات کلیدی انجام خواهد شد. به عنوان مثال شما یک سرویس فروش بلیط آنلاین دارید، با استفاده از این مدل تبلیغات‎، وبسایت شما به عنوان اولین یا دومین وبسایت نمایش داده شده در نتایج گوگل برای کلمه کلیدی ” بلیط” به نمایش گذاشته خواهد شد.

تبلیغات موبایلی

به احتمال زیاد همه ما در هنگام انجام یک بازی بر روی تلفن همراه یا در حین مرور صفحهات وب با دو مدل از این تبلیغات مواجه شده‌ایم. گاهی به صورت یک بنر کوچک در پایین صفحه مرورگر و گاهی به شکل یک ویدئو در خلال انجام بازی. طیف وسیعی از کاربران موبایل هر روزه با اپلیکیشن‌های گیم در حال تعامل هستند پس با استفاده از یک بنر خلاقانه و استفاده از هدفمندی‌های مشخص، می‌توانید کاربران مناسب خود را جذب کنید.

شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در بستر شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار که هر روزه در حال تعامل با میلیون‌ها کاربر هستند، می‌تواند باعث افزایش نرخ تعامل کاربران با کسب و کار شما باشد. این بخش شما را با شبکه‌های اجتماعی پرطرفدارتر و مزیت‌های این مدل تبلیغات آشنا می‌کند. پس نادیده گرفتن این فضا می‌تواند به سادگی حجم عظیمی از مخاطبین را از گردونه بررسی ما خارج کند.

برخی از مشتریان

دریافت مشاوره و تبلیغات دیجیتال

برای مشاوره، تبلیغات دیجیتال و یا کسب اطلاعات بیشتر، درخواست خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.